چگونه در کالاف دیوتی موبایل اسکین رایگان بگیریم؟

چگونه در کالاف دیوتی موبایل اسکین رایگان بگیریم؟

گرفتن اسکین رایگان کالاف دیوتی موبایل (Call of Duty: Mobile) روش‌های مختلفی دارد که در این مقاله می‌خواهیم آن‌ها را معرفی و بررسی کنیم.

اسکین چیست؟

اسکین‌ها (Skins) در کالاف دیوتی موبایل عناصری هستند که به بازیکنان اجازه می‌دهند ظاهر شخصیت‌ها، سلاح‌ها و سایر آیتم‌های بازی را تغییر دهند. این تغییرات ظاهری، تأثیری بر عملکرد یا قدرت آیتم‌ها ندارند، اما به بازیکنان امکان می‌دهند سبک شخصی خود را در میدان نبرد به نمایش بگذارند.

انواع اسکین‌ها در کالاف دیوتی موبایل

در این بازی، انواع مختلفی از اسکین‌ها وجود دارد. اسکین‌های شخصیت، ظاهر آواتار بازیکن را تغییر می‌دهند و می‌توانند از لباس‌های نظامی گرفته تا طرح‌های فانتزی و شخصیت‌های جدید را شامل شوند. اسکین‌های سلاح، ظاهر اسلحه‌ها را تغییر می‌دهند و می‌توانند رنگ‌ها، الگوها و حتی افکت‌های ویژه را به سلاح‌ها اضافه کنند. همچنین اسکین‌هایی برای وسایل نقلیه، چتر نجات و حتی ایموت‌ها یا حرکات نمایشی شخصیت وجود دارد.

نحوه دریافت اسکین رایگان در کالاف دیوتی موبایل

روش‌های مختلفی برای دریافت اسکین رایگان در کالاف دیوتی موبایل وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند.

چک کردن اعلان‌های دیده نشده در بازی

چک کردن اعلان‌های دیده نشده در بازی

چک کردن اعلان‌های دیده نشده در بازی

مطمئنا با اعلان‌ها و پیغام‌های متعدد کالاف دیوتی آشنا هستید. تعداد این اعلان‌ها بعضا به قدری زیاد است که به کلی چک کردن آنان را کنا می‌گذاریم و دیگر توجهی به آنان نمی‌کنیم. ولی بهتر است به طور روزانه آنان را چک کنید زیرا یکی از راه‌های بدست آورن اسکین رایگان کالاف دیوتی چک کردن پیغام‌های سیستم است که به شما ارسال می‌شوند.

آیتم‌ها و تب‌هایی که اعلان مشاهده نشده دارند با علامت تعجبی زرد رنگ بالای در کنار آن‌ها مشخص می‌شود.

اسکین رایگان در جوایز روزانه کالاف دیوتی موبایل

از دیگر راه‌های دریافت اسکین رایگان لاگین کردن و بازی کردن روزانه کالاف دیوتی موبایل است. این بازی قسمتی به نام Daily Rewards دارد که به بازیکنانی که به طور فعال و هر روزه بازی می‌کنند جایزه می‌دهد و برخی اوقات این جایزه اسکین‌های خفن کالاف دیوتی موبایل می‌باشد.

پس در صورتی که اسکین رایگان کالاف می‌خواهید سعی کنید همه روزه به بازی لاگین کنید و این جایزه را دریافت کنید.

دریافت اسکین رایگان با بتل پس کالاف

جوایز رایگان بتل پس کالاف

جوایز رایگان بتل پس کالاف

بتل پس بازی‌ها همیشه دارای جوایز با ارزش و جذابی هستند و همین باعث می‌شود بازیکنان به سمت خرید بتل پس بازی‌های بروند. کالاف دیوتی موبایل نیز از این مورد مستثنی نیست و بتل پس این بازی دارای جوایز بسیار جذابی است که از جمله آن‌ها می‌توان به اسکین‌های شخصیت و سلاح کالاف دیوتی موبایل اشاره کرد.

فقط باید توجه داشته باشید که چنانچه اسکین رایگان این بازی را برنده شدید باید تا آخر سیزن آن را دریافت کنید.

چک کردن Mailbox و پیام‌ها

بازی کالاف دیوتی موبایل ماموریت‌های مختلفی دارد که برای هر کدام جایزه‌ای تعیین شده است و با انجام و تکمیل این ماموریت‌ها می‌توانید Reward منتصب به آنان را دریافت کنید. ولی نکته‌ای که وجود دارد این است که پس از انجام این ماموریت‌ها جوایز مستقیما به شما اهدا نمی‌شود و برای دریافت آنان باید به قسمت Mailbox رفته و جوایز را که ممکن است اسکین رایگان باشد از داخل پیام‌ها دریافت کنید.

دریافت اسکین رایگان با رویداد‌ها (Events)

دریافت اسکین رایگان با ایونت‌ها (Events)

دریافت اسکین رایگان با ایونت‌ها (Events)

رویدادهای بازی کالاف دیوتی مجموعه مچ‌ها و ماموریت‌هایی هستند که بازیکن باید کار خاصی را انجام دهد و به هدف و سطحی مشخص برسد تا بتواند جوایز آن را دریافت کند.

ایونت‌ها از مهمترین راه‌های دریافت اسکین رایگان کالاف دیوتی موبایل بدون پرداخت هزینه هستند و اگر به آیتم‌های تزئینی علاقه دارید پیشنهاد می‌شود حتما ماموریت‌های این بخش را انجام دهید.

دریافت رایگان اسکین Ghost

گوست همیشه یکی از محبوب‌ترین کاراکترهای سری بازی‌های کالاف و کل تاریخ بازی‌های ویدیویی بود و صحنه مرگ این شخصیت بسیاری را ناراحت کرد. گوست که شاید بتوان آن را به نماد کالاف دیوتی تشبیه کرد همیشه دارای جایگاهی ویژه نزد گیمرها بوده است و به همین دلیل اکتیویژن امکان دریافت اسکین این شخصیت را به طور رایگان و بدون انجام هیچ ماموریتی را مهیا ساخته است.

برای دریافت اسکین گوست کافی است اکانت بازی خود را به اکتیویژن متصل کنید. با انجام این کار پیامی در Mailbox دریافت خواهید کرد که حاوی اسکین گوست است.

دریافت اسکین کالاف از فروشگاه بازی

دریافت اسکین کالاف از فروشگاه بازی

دریافت اسکین کالاف از فروشگاه بازی

از دیگر روش‌های دریافت اسکین رایگان کالاف موبایل خرید آن‌ها از فروشگاه بازی با سکه‌های جمع شده طی بازی کردن است. در حقیقت حین بازی و انجام ماموریت‌های مقداری سکه به شما تعلق می‌گیرد که بعدا می‌توانید از این سکه‌ها برای خرید از فروشگاه بازی استفاده کنید.

این روش شاید به صورت کامل رایگان تلقی نشود ولی در این روش دریافت اسکین نیز هیچ پول واقعی پرداخت نمی‌کنید.

جوایز مربوط‌به سیزن و تورنومنت‌ها

سیزن‌ها و تورنومنت‌های کالاف دیوتی جوایز بسیار ارزنده‌ای را برای ترغیب بازیکنان به بازی ارائه می‌دهند و یک بخش از این جوایز رایگان به اسکین‌ها تعلق می‌گیرد.

می‌توانید با بازی کردن طی فصل و یا با عضویت و بازی در تورنومنت‌های این بازی از جوایز آن برخوردار شده و اسکین‌های رایگان بدست آورید.

ردیم کد‌ها برای دریافت اسکین

ردیم کد‌ها برای دریافت اسکین کالاف

ردیم کد‌ها برای دریافت اسکین کالاف

از ساده‌ترین راه‌های دریافت اسکین رایگان Call of Duty Mobile استفاده از ردیم کدهای بازی است. با پیدا کردن این کدها و ردیم کردن آن‌ها در سایت رسمی کالاف دیوتی می‌توانید صاحب سی پی و یا دیگر آیتم‌های تزئینی بازی نظیر اسکین بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای بشوید.

استفاده از این روش و ردیم کد کالاف نیازمند کد UID مختص اکانت شما است که می‌توانید آن را در داخل بازی به قسمت پروفایل خود رفته و در تب Basic آن را کپی کنید.

هر چند این روش بسیار ساده است ولی پیدا کردن کد ردیم (Redeem) که کار کند زمان‌بر خواهد بود و نیازمند جستجوی فوروم‌ها و وبسایت‌های زیادی است.

سریع‌ترین راه دریافت اسکین

همه روش‌های بالا برای دریافت اسکین رایگان کالاف بدون پرداخت هزینه و به صورت رایگان است ولی معایبی که این روش‌ها دارند طولانی بودن روند آن‌ها و نا مشخص بودن زمان دریافت اسکین است.

سریع‌ترین راه دریافت اسکین که مستلزم پرداخت هزینه است از طریق خرید سی پی کالاف دیوتی است. به این صورت که ابتدا با خرید CP اکانت خود را شارژ می‌کنید و سپس اقدام به خرید اسکین از فروشگاه می‌کنید.

این روش اگر چه نیازمند پرداخت هزینه است ولی بسیار سریع انجام می‌گیرد و نیاز به بازی، انجام ماموریت‌ها و یا صرف مدت زمان طولانی برای تکمیل یا پایان سیزن‌ها ندارد.

دریافت اسکین رایگان Call of Duty Mobile با انجام ماموریت‌ها و شرکت در ایونت‌ها و تورنومنت‌ها امکان پذیر است و با دریافت جایزه این رویدادها می‌توانید اسکین‌ها و آیتم‌های تزئینی کالاف را به صورت رایگان برنده شوید.

5 دیدگاه در “چگونه در کالاف دیوتی موبایل اسکین رایگان بگیریم؟

  1. احسان گفت:

    سلام چطور باید بتل پس کالاف دیوتی موبایل رو بخریم؟

    1. سلام وقت بخیر، برای خرید بتل پس کالاف موبایل نیازه که حتما سی پی کالاف موبایل بخرین که باهاش بتونین بتل پس رو فعال کنین.

  2. Key1 گفت:

    سلام میخواستم روش ردیم کد برای دریافت اسکین کالاف دیوتی خطری برای اکانت داره یا نه؟
    با ردیم کردن مداوم که اکانت بن نمیشه؟

    1. درود، این روش ها معمولا ریسک به شدت بالایی داشته و موجب بن شدن طولانی مدت اکانت شما میشود.

  3. Mortez4 گفت:

    واقعا میشه با خرید بتل پس سی پی بدست آورد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.